Helgen i Skåne

Hemma efter en underbar helg i Skåne. Fast igentligen kom vi hem igår men har inte hunnit skriva något sedan dess och inte orkat heller för den delen.

När vi kom ner i torsdag åkte vi direkt och handlade, passade även på att hyra film. Farsan var riktigt bra och vi skrattade som bara den, efter filmen blev det sängen.

Vaknade och gjorde oss iordning på fredagen och åkte sedan för att hämta upp Alex. Vidare för att handla och även kika i affärer. När vi kom hem började vi med maten och gjorde oss iordning och vid 3 var festen igång. Lyckat blev det också även om varken jag eller Mimmi blev onyktra, det liksom bara gick inte hur mycket vi än drack.

Vaknade på lördagen och Johan var ganska dålig. Gjorde oss iordning för att sedan gå ner till idrottsplatsen i Förslöv, midsommardagen där är större än själva midsommarafton. Vi åt även pizza på Spisen och sedan var det fest, jag och Johan gick hem ganska tidigt eftersom jag inte kunde dricka ändå och onykter blev jag inte heller.


Söndag vaknade vi och gjorde oss iordning, när vi nästan var klara och skulle åka ringde min farbror och hans fru. De var i Skåne och ville komma på fika. Så vi fick vänta med att åka till Ikea men dirket när de åkt kastade vi oss iväg. Blev en dyr vistelse på Ikea. Vi var hemma ganska sent, eller vid halv 9 och mötes av en mycket glad Tys i dörren.



Idag har jag och Tys varit jätte slöa och sov enda tills klockan 1. Opps.
Nu har vi precis ätit och ska åka till Willy´s för att handla mat då våran kyl och frys skriker tom, senare ska jag ut och gå med mamma då Johan ska kolla på fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback