Gick inte igenom

Och precis som jag gissat gick inte bilen igenom men endast ett fel och ett att tänka på. Inom en månad måste jag till bilprovningen igen och förhoppningsvis går den igenom då, ska åka runt till olika ställen imorgon och höra mig för vad det kan kosta. Man ska helt enkelt ha cykel då syns alltid felet och inte är gömt som på bilar.

När jag kom hem städade jag av lite, enbart för att slippa stress imorgon. Och vid halv 5 tände jag grillen, idag blev det grillat kött och färskpotatis. Mums. Johan blev väldigt glad när han kom hem och såg vad det var för mat. Duktig hemmafru jag är. ;)

Vi var iväg till Kvantum en sväng förut bara för att fördriva tiden men det var snabbt gjort och vi var hemma lika fort igen. Johan sitter just nu och spelar och jag färgar ögonfransarna, härligt men svårt. Ska bli riktigt skönt att slippa mascara i sommar, mina ögonfransar är så otroligt ljusa men väldigt långa. Istället blir det svarta nu och långa är de ju redan. Har även färgat mina ögonbryn idag men självklart inte svarta utan bruna. Super bra färger till det.

Dags att tvätta bort det och ta nästa ögonfrans. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback