Fulle rulle

Full rulle här hemma enda från klockan 7 då Johan körde upp mig. Han skulle till jobbet och jag till tvättstugan, var inte ett dugg trött efter det så började puttsa fönstren i vardagsrummet. Var lika bra att fortsätta i datarummet efter det, så nu har jag bara sovrummet kvar. Köket och hallen får vänta tills solen gått ner, blir inget bra annars. Har även passat på att tvätta kuddfodralen till soffan och gardinerna i vardagsrummet, rent och fint nu till sommaren. :)

Ska strax springa ner och ta upp det sista från tvättstugan och efter det ta fönstret i sovrummet. Sen är det nog dags för lite mat, magen skriker. Ska även försöka hinna med att ta en fika hos farmor och farfar idag.

Uhhh imorgon ska jag besiktia min bil, nervös till max då den låter himla konstigt i bak. Hoppas det inte är något större fel. Har även beställt ett nytt sidospegelglas till min backspegel då någon idiot slagit sönder mitt. Hoppas verkligen att det kommer innan klockan 11 imorgon eftersom jag har tiden då. :S

Åh måste ju även berätta att min telefon fungerar nu igen. Nu kan ni ringa mig hur mycket ni vill och jag er, utan att behöva använda Johan´s men ska jag vara ärlig så har det faktiskt varit ganska skönt utan telefon. Jag som trodde det skulle bli en jätte jobbig vecka men inte då. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback