Att stressa är inte bra?

Blev ganska mycket stress på morgonen idag, att stressa är inte bra för hjärtat säger folk men i min familj stressar nästan alla. Tror att jag är ganska lik min pappa när det gäller sånt, fort ska det gå och allt ska hända på en gång (helst igår) ;P

Kom iallafall iväg till jobbet, var där klockan 11 som planerat och jobbade till 16. Imorgon börjar jag 8 och slutar 16, ovanligt för att vara en torsdag då vi alltid brukar sluta 13 men jag ska inte klaga för det blir mer pengar.
När jag slutade åkte jag och hämtade Johan, sen vidare för att handla. Våran frys är rätt tom och vi behöver verkligen handla men tiden räcker inte riktigt till ibland. När vi fått mat i magen gick jag in till grannarna för att fortsätta där jag slutade tidigare idag, dags för målning och det blev det även också. Skönt att ha börjat.

Nu har jag precis tagit mig en skön dusch och operation slitet hår ska bort har börjat. Kerastasé produkter kom idag på posten. Ja jag vet att jag är onödig men vill helst inte tappa mitt stackars hår!

Nu blir det att slänga sig i bäddsoffan för att se på tv. Min man han spelar, bara han låter mig se på mina bra program idag så rör det mig inte i ryggen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback