Äntligen varvar jag ner..

Äntligen kan man varva ner lite och snart dags för sängen. Har städat i stort sett hela dagen, så nu kan ingen klaga på att det är skitigt här men det blir det väl snart igen kan jag tro. Blir lätt så med en stor hund men det gör mig inget, för han är värd att städa efter. :P Har även tvättat så nu är alla kläder rena igen, härligt.

Åkte upp till mamma och Bosse en sväng förut. Dom bjöd på grillad hamburgare och Johan fick snabbt ångra att han inte följde med. Haha. Tömde även deras förråd på lampor, matta, vas, stort skepp och förvaringsgarderob. Perfekt då jag haft att göra hela kvällen och bra blev det också. ;)

Imorgon ringer klockan tidigt då det är dags att börja med fönstren inne hos grannarna. Skönt att ha något att göra. Får börja med slippning och spackling innan vi kan måla.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback