5 minuter på morgonen.

Vaknade imorse av att mamma ringde 5 minuter innan min klocka skulle ringa. 5 minuter på morgon är väldigt värdefulla ska ni veta, underbart att ligga och dra sig men det blev inget med det. Lika bra att gå upp och ta en dusch, en kall idag enbart för att vakna till liv. :)

När jag var klar åkte jag för att hämta henne och sedan vidare till Mekonomen. Hämtade mitt sidoglas och sen vidare till Skultorp igen, Bosse och Benny hjälpte mig att sätta på då och efter det blev det en snabb fika på deras jobb. Jag åkte upp för att lämna mamma och passade även på att slänga alla skit som lägger sig i sidodörrarna, ibland kan man tro att min bil är en soptunna. ;P

Mamma började jobba halv 11 och då åkte jag till tippen för att slänga en massa kartonger. Skönt att bli av med den skiten. Vidare till bilprovningen där jag hade tid 10.50 enligt mitt papper men tydligen inte enligt deras ankomstterminal, istället visade den 14.10. Väntade en stund ändå för att se så det inte blivit något fel men inget hände så var lika bra att åka hem igen. Trött man kan bli.

Nu ska jag snart åka dit igen och få min dom. ( håll tummarna för att bilen går igenom ) Tror dock inte den kommer göra det, låter som bara den i bak från bilen men jag får ju iallafall reda på vad fan felet är. Haha, alltid något som är bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback