1 juni redan

1 juni idag och solen står högt på himlen. Är det äntligen sommaren som är på väg? Jag kan inte minnas att det brukar ta såhär lång tid innan den kommer så vi kan ju hoppas iallafall!

Jag är iallafall ledig idag och behöver verkligen städa men vem tusan orkar det när det är så jäkla fint väder ute? Inte jag iallafall! Ska in till stan en sväng och kika, Mickis ska vara mitt sällskap. Har sett ett jätte sött linne på Vero Moda och hoppas innerligt på att de har fått in det i butiken. Är det någon mer än jag som tycker det är konstiga kläder nu för tiden? Kan kanske bero på att jag inte gillar markerade linnen vid brösten, de är tillräckligt för stora ändå (få bort dom tack).

Ikväll ska jag och mammita på bio, Sex and the city och jag tror den kommer vara riktigt riktigt bra. Johan ska in och klippa sig vid 5 så han åker med oss in, vi tog den tidiga eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Plus att jag hinner se på Desperate housewives. Awiiiiie. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback