Veckan

Här var det allt några dagar sedan man skrev. Tiden går både fort och långsamt på samma gång. Konstigt.

Måndag: Vi var ute och åt på kvällen med mamma och Bosse, de ville bjuda ut oss som grattis till förlovningen. Jätte snällt och jätte god mat.

Tisdag: Bad och sol mellan varven då det både var moln på himlen och sol. Kvällen blev det minigolf i simsjön och gissa vad, jag slog tjejrekordet. Vann även över mamma, Bosse och Johan och tur att ingen av dem är dåliga förlorare. Haha. Efter det bjöd mamma och Bosse på varmamackor och vi kikade även nya Wallander filmen som också verkar vara den sista.

Onsdag: Stan en sväng, självklart var solen framme då och så fort vi var på väg hem blev det moln men det hindrade inte oss, vi badade ändå tillsammans med Mickis och Nicklas. Grillade på kvällen gjorde vi också och jag följde även med Mickis till Töreboda för att hämta min andra morbror som kom hem från Stockholm. Johan och Nicklas stannade här hemma och väntade på oss och när vi kom tillbaka kikade vi på Snabb Cash.

Torsdag: Är ju idag men ack så dåligt väder det är, blir en inne dag med massa mys. Tror även jag ska hinna med farmor och farfar idag, var ett tagsedan nu. Våra ringar har kommit idag och det är skit fina, känns mycket konstigt fortfarande men man vänjer sig väl vid det också. :)

Imorgon åker vi till Smögen, ska bli så jäkla skönt att komma hemifrån lite. Hoppas på fint väder bara.

Både jag och Johan saknar Tys som tokar, just nu är han i Stockholm tillsammans med Olle och Ulla och han var så redig, de var nästan chockade över hur snäll har var. Stolt matte och husse här hemma nu, tur att våran älskling sköter sig. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback