Trevlig kväll..

Jag och Tys hade en mycket mysig och trevlig kväll igår tillsammans med mamma och Bosse, skönt för Tys att kunna vara ute och utan koppel också. Springa lite som han vill i trädgården hos dom. Senare på kvällen tog jag med mig Tys till fotbollsplan och kastade frisbee med honom, jisses han sprang som en tok min älskling och inte ville han att någon annan skulle bära hans kära leksak hem utan den gick han snällt och bar i munnen hela vägen tillbaka. När vi kom hem till mamma och Bosse igen kikade på filmen som gick på kanal 4, Tyson var helt slut och somnade. Efter filmen åkte vi hem och båda två somnade som grisar, vi vaknade dock till lite när en onykter husse kom hem men var dock inte så allvarligt som vi hade trott. Haha.

Idag har vi inte fått allt för mycket gjort, det har varit på tok för varmt för att göra något och dessutom har både jag, Johan och Tys varit trötta. Men vi var iväg till Rusta en sväng förut och åt även på donken. Stannade till på Kvantum på vägen hem och nu har jag städat lite medans Johan legat i soffan. Kvällen ser ut att bli lugn men vi funderar på att grilla, det återstår att se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback