Syster tid

Jag har inte haft tid att skriva någon blogg förens nu. Man gör inte sånt när Mimmi är här, då får man passa på att njuta av syster tiden. :)

Hon kom i måndags kväll, vi började med att lämna Alice hos farmor och farfar blev även fika. Efter det åkte vi till affären, pratade med mamma som jobbade och köpte även jordgubbar. Mumsigt. Johan gick till Cihm för att se film så vi kikade på en film hemma.

Igår gick vi upp tidigt, mamma kom och åt frukost med oss och sen åkte vi runt lite i Skultorp. Efter det släppte vi av mamma vid tandläkaren och sen in mot stan. Mimmi skulle till Madde för att klippa sig och färga håret, under tiden passade jag på att besiktia bilen och gå ut med Tys. När hon var klar blev det Sallad på Prima och efter det en sväng på esplanaden, jag fölängde mitt abonemang och fick en ny telefon. Äntligen slipper jag den andra skiten, jag är ingen Samsung människa utan en Sony Ericsson. (Mimmi köpte min andra) Vidare mot Rusta och sedan hem. På kvällen blev det fika hos mormor, sen Kvantum och efter det hem.


Idag blev det inte heller någon sovmorgon. Vi körde mamma till Madde för idag var det hennes tur att klippa sig. Jag och Mimmi åkte till Helene för att släppa ut Alice och Stina, Helene var i Ullared och Björn jobbade. Sen vidare in mot stan för att hämta mamma, tog även en strög inne på Commerce och sen blev det även idag sallad på Prima. Vidare mot Kvantum för att köpa jordgubbar och sen upp till mamma för att fika. Vid 15 lämnade jag dem själv för att åka och släppa ut hundarna igen. Nu ska jag snart iväg på personalmöte på Magos. Mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback