Sovit länge

Mamma ringde strax efter 7 imorse och undrade om jag bjöd på kaffe och självklart gjorde jag det. När hon hade åkt hem igen somnade jag och Tys om gott i sängen, det måste det har varit iallafall för vi sov till klockan 12.

Tog en promenad med Tys och efter det dammade jag vardagsrummet, det behövdes verkligen men mycket mer än så har jag inte fått gjort. Haha. Johan var hemma en snabbis förut för att duscha och byta om, sen gick han till sitt jobb igen. De har varje år en avslutningsfest och den var idag eftersom de går på semester idag. Han var iallafall mycket nöjd över att ha semester nu. Jag och Tys ska snart åka till mamma och Bosse för att grilla, mumsigt och trevligt med sällskap tycker vi. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback