Sol och Bad

Igår kväll var Sandra (Johan´s kusin) och Malin hemma hos oss. Vi grillade och hade det allmänt mysigt, Johan satte sig senare och kollade på tv medans vi tjejer satt kvar på balkongen och tjötade skit. Jag och Sandra fick även första premiär åket i Malin´s nya bil och den var helt klart godkänd av oss båda. Klockan var halv 12 när de åkte hem och då satte jag med mig i soffan för att kolla ett avsnitt av Desperate Housewives, jag har nämligen börjat om från säsong 1. Johan spelade en stund och sedan gick vi och la oss.

Vaknade imorse av att Malin ringde och vi bestämde oss för att åka ner till sjön i Skultorp och lägga oss. Även mamma och Bosse kom dit och vi låg där i några timmar, hur skönt som helst och bruna blev vi också. När vi kom hem började det åska, vi hade iallafall tur med vädret (precis som i filmen). Jag somnade en stund på soffan och Johan var nog inte långt ifrån att göra samma sak.
Piggnade till först efter en dusch och en kall sådan fick det bli, när vi var klara åkte vi in till Malin och Micke för att se på fotbollen, okej att jag inte gillar fotboll speciellt mycket men det var ändå VM final och då med andra ord ett måste. Haha.

Nu har vi precis kommit hem och ska snart gå och lägga oss. Imorgon ska vi till stan tidigt med mamma och Bosse, jag tänkte se om jag kunde hitta ett par shorts eftersom alla mina kläder från förra sommaren är på tok förstora så mamma fick behålla allt sedan hon lånat de när de åkte till Thailand. Nu äger jag endast en jeans kjol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback