Ovädret vart?

Vi hann allt med att få lite sol idag innan ovädret började men vet inte om jag kan hålla med folket, tycker det inte var så farligt som det verkade på folk att det skulle bli.

Från halv 11 till klockan 13 fick vi iallafall sola och vi hann nog faktiskt få lite sol för jag har brännt mig på axlarna. När vi kom hem gjorde vi lite lunch, jag var helt slut av all sol under dessa dagar och somnade. Johan passade på att spela. När jag vaknat åkte jag hem till mamma och Bosse för att fördriva lite tid, hade inget att göra. Efter en stund åkte jag för att hämta Johan så vi kunde handla och sedan hem för att göra mat. Johan fixade allt idag, redig han är min man.

Nu ikväll har han gått över till grannen för att kolla film, de får passa på när det är dåligt väder. Själv har jag städat, på tok för varmt för att göra det under dagen. Kvällen passade perfekt men är helt slut nu och funderar på att sova snart. Johan borde nog komma hem snart också, han gick vid 7 nämligen.

Imorgon ska vi till min mormor´s husvagn tillsammans med mamma och Bosse, passa på att bada och sola lite. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback