Orolig för Tyson igår.

Tyson är bättre idag, han är uppe och går och viftar på svansen igen. Igår kväll låg han bara i sin säng och stirrade in i väggen, han ville inte alls vara med. Även hans andning var jätte konstig, nästan som om han vore nervös för något. Han har knappt sovit något inatt vilket även gjort så att inte jag kunnat sova, han har med andra ord väckt mig så fort jag har somnat.
Det är iallafall jätte skönt att han verkar må bättre eftersom vi ska till Stockholm idag, jag var mycket tveksam till det igår kväll men idag när han är bättre så åker vi. Annars hade jag fått stanna hemma med honom och Johan och Malin fick åka själva. Kändes inte dirket roligt att åka dit och vi inte kunde gjort något eftersom vi inte skulle kunnat lämnat Tys men nu verkar han precis som vanligt förutom att han haltar lite.


Hur länge vi blir i Stockholm återstår att se, jag har iallafall inte hört något om någon hemfärd. Johan säger bara att han inte vet, så Malin ska få avgöra detta istället. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback