Olagligt på stan.

Vart i stan idag med mamma, Bosse och Johan. Igentligen borde det vara förbjudet att gå på stan i denna värmen men jag behövde verkligen ett par shorts. Johan och Bosse fick några t-shirt inhandlat var och jag två par shorts och ett linne. Mamma hittade inget som vanligt, stackars henne som aldrig kan hitta något. :( Blev även lunch på Alpina.

När vi kom hem från stan gjorde vi oss bara klara för stranden och sedan låg vi där tills halv 7. Sen hem och duscha och efter det åkte jag, Johan och Tys upp till mamma och Bosse för att grilla. Bilen fick dock stå där över natten eftersom jag drack vin men det var skönt med en promenad hem.

Nu blir det sängen för oss eftersom vi ska till stranden tillsammans med Bosse imorgon. Han tar våran bil och hämtar oss eftersom mamma ska iväg och göra sin naglar på morgonen men hon kommer efter och solar tillsammans med oss. Bruna och fina ska vi bli, det har vi iofs redan blivit men ännu mer färg vill vi ha. :)

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback