Ingen bil

Jag har ingen bil vilket gör att man känner sig helt handikappad och inte kan åka någonstans. Tur jag får tillbaka den redan idag. Åkte in med bilen till mekonomen vid halv 8 imorse och mamma fick hämta upp mig där. Nu ska den äntligen sluta låta och bli säker att köra, underbart ju. :)

Jag och mamma åkte vidare mot Kvantum för att jag behövde handla lite. Vi köpte även med oss nybakt bröd och avnjöt en frukost på hennes altan. Efter det fick hon köra hem mig eftersom jag inte visste när de skulle komma och kolla på våran kökskran som är sönder. Han har iallafall precis varit här nu men fick åka och beställa något som inte kommer förens imorgon. Jobbigt utan vatten i köket men jag är glad över att vi har en diskmaskin.

Nu gör jag inte allt för mycket, tror jag ska lägga mig en stund eftersom jag har grymt ont i huvudet. Jobbigt, kan kanske bero på värmen ute. Ikväll kommer Mimmi och Alice, fast lill vovven ska vara hemma hos farmor och farfar medans Mimmi är här. Underbart, vi ska bara slappa och ta det lugnt ingen stress utan bara va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback