Galet varmt

Galet varmt ute idag, speciellt på balkongen men tack och lov så fläktar det lite. Ty stör sig iallafall inte av värmen utan ligger ute på balkongen och steker, dock i skuggan men ändå. Matte däremot är inne och städar köket och Husse är på jobbet.

Igår tog vi det första premiär doppet i simsjön och det var himla skönt efter en varm dag men jag måste erkänna att det var skönare med andra doppet än första. Kvällen spenderades i soffan, blev en film som inte var den bästa men ändå se värd.

Skönt med helg tycker både jag och Tys eftersom husse är hemma med oss då. Vi får se vad det blir för spännande i helgen, kanske hel dag vid en sjö och jobba lite på att bli brun. :)

Jag ska snart ta mig i kragen och sluta vara så förbaskat jäkla lat. Jag har ett gym kort som bara ligger och jag betalar fortfarande för det, så nu har jag bestämt mig. Jag ska fasiken börja träna igen!!!! Slim Slim. :P


Kommentarer
Postat av: Soff

Hur har du gjort för att gå ned i vikt? Grymt gjort :) Lite avis

2010-07-04 @ 18:54:57
URL: http://lillasoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback