Förlovning.

Var några dagar sedan nu va?!?

Jo det jag skrev om i mitt senaste inlägg var ringar, ja självklart hade det blivit fel storlek och allt så nu får vi vänta på dem. Suck, de enda vi vill just nu är att ha våra förlovningsringar. Ja ni hörde rätt, jag och Johan förlovade oss igår och även om vi inte fått ringarna än så var det igår. Datumet står redan i och det var den 16 juli, förhoppningsvis kommer ringarna redan i veckan (det enda man tänker på nu är att man vill ha ringen) men självklart går tiden ur sakta bara för det. Skönt med söndag imorgon redan. Haha.

Idag blev vi hund lediga också. Känns jätte konstigt och tomt utan min älsklings vovve hemma. Vem ska nu komma upp i sängen på morgonen och gosa in sig i matte´s täcke, vem ska man nu gå promenader med och vem ska nu leka följar John med mig hemma och framför allt vem ska nu ge matte alla hennes blåmärken? En hel vecka utan Tys, känns redan som en evighet. Johan´s mormor och morfar ska ha honom enda tills nästa måndag, de ska åka till Stockholm och fick därför ta honom hela veckan var från början bara tänkt över nästa helg men nu fick det bli som det blev. Matte saknar redan sin gos. <3

Jag har iallafall fått det städat hemma ikväll, alla hund år är som bortblåsta (man kan inte tro att det bor en hund i denna lägenheten). Johan spelar, ja han fick faktiskt inte hjälpa till att städa idag heller. Haha. Nu har jag tagit mig en rast och skriver till er mina fina vänner, samtidigt som jag njuter av ett glas vit vin. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback