Född i motvind?

Vädret idag har varit helt kass. När man tittade ut kunde man helt plötsligt minnas hur en svensk sommar brukar se ut, regn regn och åter regn.

Jag har ställt klockan på 9 imorse för att vi skulle komma upp i tid, vi skulle åka iväg idag och fixa en sak. Johan knuffade lite på mig då jag inte vaknade först och vips så hade jag tryckt på fel knapp, vi vaknade inte förens 12 igen men antagligen behövde vi sömnen efter att ha gått upp tidigt hela veckan.

Vi kom iallafall iväg dit vi skulle men guuud så det regnade på vägen. Otroligt, det var verkligen otäckt att köra. Jag kunde inte se mer än baklyktorna på bilen framför. Hade han kört i diket hade nog även vi gjort det, det var bara att följa den med blicken och köra i 70 km/h. När vi väl var framme dit vi skulle så hade det självklart blivit något fel, visst blir man trött men som jag och Johan sa : vi båda måste vara föda i motvind! Hur som helst så var det bara att åka hem igen och nu får vi vänta tills nästa vecka, jag blir tokig.

Ont i magen har jag också och oväder är det också, precis över Industrigatan. Hoppas på bättre väder imorgon för då ska jag pressa i solen.


Kommentarer
Postat av: Emreselina

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-04-25 @ 12:23:19
URL: http://emreselina.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback