Ensam

Usch nu har jag varit själv hemma hela kvällen. Inget roligt alls, i vanliga fall när Johan är borta så brukar ändå Tys var hemma tillsammans med mig men nu är det helt tomt och inga tassar hörs. Saknar min vovve mer för varje dag, fast vi får glädja oss med att det går jätte bra med honom. Vi pratade med Johan´s mormor imorse och han var så redig så hon var nästan chockad. Tur det lilla monstret sköter sig. Hihi.

Johan är hur som helst över hos grannen och kollar film, en lång sådan också den skulle visst bara vara 6 timmar. Haha. Mamma kom hit en sväng förut och pratade lite, inte träffat henne på hela helgen ju och det är mycket ovanligt eftersom vi i vanliga fall alltid ses varje dag. Skönt att hon är hemma igen. När hon hade åkt gick jag ner för att rota lite källaren, ja jag har letat efter mina betyg en längre tid och inte hittat dem men mamma var smart nog och bad mig kolla i lådorna jag fick med mig när hon rensade i huset och mycket riktigt så låg de där i. Hittade även massa saker man gjort i skolan, roligt att gå igenom de. Har även rensat i mina pärmar så jag fick en över till betygen och lite sådär, de tog en evighet kändes det som. Haha.

Nu tänkte jag kolla ett avsnitt av desperate housewives innan jag ska sova. Johan kommer nog inte än, tror han sa vid 1 eller något eftersom filmen krånglade i början. Suck att behöva somna själv, igår tvningade jag honom att gå och lägga sig med mig eftersom inte Tys var hemma och om Johan sitter uppe och spelar/kollar film när jag går och lägger mig så finns alltid Tys där och sover brevid mig men inte inatt och då fick istället Johan göra det. :)

Att inte Tys är hemma märktes även när vi vaknade. Han brukar alltid komma upp i sängen och väcka oss på morgonen men inte imorse och det slutade med att vi sov till halv 2. Opps. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback