En lyckad går dag

Idag är det inget roligt alls att leva. Usch jag önskar att livet kunde hoppat över just denna dagen.

Dagen började igår att vi åkte upp till simsjön tillsammans med Mickis och Nicklas. Träffade Malin och Micke där uppe och vi spenderade hela dagen med att sola och bada. Åkte hem på em för att duscha och göra oss iordning och på kvällen grillade vi tillsammans med Mickis, Nicklas, Emelie och Tony och självklart underbara Elise. En del alkohol blev det och Janina kom och gjorde oss sällskap, senare kom även Carl, Malin, Mickie och Cihm. Alla blev sådär lagom runda under fötterna och min vin flaska slank ner som ingenting, tur vi kunde fixa mer sen. Jag och Mickis delade även på en bag in box och ja ni kan ju tänka er själva hur detta blev. De flesta gick hem vid 3 inatt, då vi för att slippa myggen gått upp till oss. Till slut var det bara jag, Johan, Malin och Micke kvar och vi satt och pratade på balkongen fram tills imorse, klockan var nog halv 6 när de åkte hem. Då blev det sängen för mig och Johan och när vi vaknade igen önskade vi att dagen bara kunde vara över.

Huvudet bankar och jag vet knappt vart jag ska ta vägen, istället för att sitta och fundera över det så städar jag upp efter gårdagens mycket lyckade fest. Vi alla mår nog som vi förtjänar idag men detta måste göras om.

Det enda tråkiga med kvällen var att jag och Johan bråkade men det löste sig även det. Men jisses som vi gapade och skrek och puttade på varandra, han fick för första gången se mig riiiiiktigt riiiiiktigt arg. Opps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback