Varmt | Kallt.

Usch är inte bättre än, näsan snorar fortfarande. Tycker det är bra konstigt att man kan bli förkyld såhär fort.

Jag har iallafall tagit en bad och blivit varm. Stod även i duschen hur länge som helst och nu har jag gjort iordning mitt hår så som jag vill ha det. Det är oftast då det blir som bäst.
Men när jag var klar tvingade jag med mig Johan upp till affären, blev akut chips sugen. Så nu är det precis lika kallt igen men sitter med två av Johan´s tröjor på mig.

Klockan 10 börjar program för min del vilket betyder att Johan får slita sig från sitt spel.
Håll i er nu men idag har han spelat sen halv 2.
Tack mamma och Bosse för min underbara vardag jag fått tillsammans med min sambo. :)

Är det någon som läst aftonbladet idag?!? Det är verkligen skrattretande!!!
En artikel som handlar om otrohet. Och såhär såg rubriken ut:

”Otrohet är ett tecken på hans kärlek till dig”

Det skulle inte förvåna mig ett skit om det imorgon står om en stackars tjej vars kille varit otrogen. En del killar tänker säkert att nu är det fritt fram, varför jag skriver om kille är för att det står i artikeln men kan lika gärna vara en tjej. Så killar ta inte åt er. Jag skulle ALDRIG förlåta en otrohet.
Hur kan det vara ett tecken, det betyder väl bara att man inte kan lita på personen.
Folk som förlåter detta ska heller inte gå och klaga över att deras partner varit otrogen och speciellt inte om personen är det igen. Sitt inte och lipa då för en gång otrogen = alltid otrogen. Iallafall i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback