Vårkänslor.

Vilket fint väder det har varit ute idag, solen har stått högt på himlen och inte ett moln så långt ögat kan nå.
Jag fick lite vår känslor. Jag hoppas att våren snart är här och att all snö är borta inom kort.

Idag har vi städat. Jag har dammsugit och Johan torkade golven, riktigt bra team.
Mycket mer än så har vi inte gjort, jag ska strax hoppa in i duschen och sen ska vi åka till Maxi.
Det är dags att handla lite och jag ska även köpa en massa frukt. Nyttigt ska det vara!

Imorrse blev det ingen crosstrainer så det får bli ikväll istället.
Tog 30 minuter på den igår kväll och jag kände mig så avslappnad när jag gick och la mig efteråt, somnade nästan direkt. Johan kollade på film och han sa att det inte tog speciellt lång tid innan jag andades jätte tungt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback