Vårdcentralen

Nu har jag pratat med vårdcentralen och har äntligen fått en tid för undersökning av magen. På fredag klockan 11 ska jag dit men fram tills dess fick jag absolut inte överanstränga mig, jag skulle helst inte köra bil och vid minsta lilla smärta var jag tvungen att lägga mig ner. De såg även att jag förra året hade haft en infektion i mitt bröst och var lite otroliga för att den kanske inte var helt borta utan istället vandrat vidare.

När jag hade den infektionen låg jag hemma i 40 graders feber i 4 dagar och kunde inte göra något, jag kunde knappt gå upp på toa och Johan var underbar som tog hand om mig. Jag ringde till slut in till vårdcentralen och fick en tid, när jag kom in så sa de att jag igentligen skulle behövt åka ambulans direkt till akuten eftersom infektionssänkan var på högsta och de kunde inte förstå hur jag kunde köra bil in själv och att jag ens stod på benen var ett under men själv tyckte jag det inte var så allvarligt enda tills de sa: "du har turen på din sida att de inte vandrat vidare till hjärtat".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback