Trött.

Tvingar mig själv att vaken, måste bara komma på något bra att göra.
Ska man verkligen behöva bli såhär trött av att gå upp tidigt?

När mamma kom åt vi frukost, man blir verkligen hungrig av att stiga ur sängen tidigt.
Tittade även en sväng på datorn och mamma höll precis med mig och Mimmi.
Hon prövade även alla mina sommarkläder och nu finns det inte mycket kvar till mig men det gör inte allt för mycket eftersom de flesta blivit förstort. Som jag säkert berättat förut så köpte jag 12 bh:ar i Nya Zeeland när jag och Mimmi var, har inte ens använt hälften och på en del sitter till och med prislappen kvar hur som helst så fick mamma 5 st. De passar mig inte längre och dessutom är de aldrig använda så de ligger bara i en låda istället för att göra nytta.

Mamma har åkt hem eftersom hon skulle jobba och jag hamnade framför datorn. Tänkte förberedda lite inför middagen, blir potatisgratäng idag och hur skönt är det inte om potatisarna redan är skalade? Lägger dem bara i vatten tills de åker ner i matberedaren och blir tunna skivor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback