Tippen

Idag är jag jäte pigg även fast jag vaknade redan klockan 8. Så otroligt skönt har det varit att kunna sova inatt, första natten på 2 veckor som jag somnat i tid och inte vaknat en enda gång. Mer sådana nätter tack!

Har suttit och pratat med Mimmi i telefon nu på fm. Hon och Henrik kommer hit imorgon kväll men ska bara stanna en natt eftersom de ska vidare till Sälen på lördag morgon. Vi bestämde vilken mat vi skulle äta imorgon kväll och sedan vilken frukost de ville ha.

Ska strax göra mig iordning för att sedan åka till tippen, har inte hunnit ta tag i det ännu. Efter tippen ska jag förbi Hemtex en snabbis, kika om de har underlägg. Vore perfekt eftersom de är rea där fortfarande.

Kvällen bjuder nog inte på så mycket.
Ska ut och gå promenad med Mickis senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback