Tiden försvinner.

Himla fort har denna kvällen gått iallafall. Jag kan inte förstå vart tiden rinner iväg.

Vi var iväg till Rusta förut, blev en del inhandlat.
En liten dörrmattan som jag ska ha vid balkong dörren eftersom all värme åker ut när jag står och röker med dörren öppen, nya diskborstar, Vanish och även ett halkskydd som man lägger undan mattan, har lagt det i hallen eftersom den mattan glider lite över allt när Tyson springer runt.

När vi kom hem satte sig Johan och spelade, jag gjorde rent spisen och fläkten och sedan satte jag mig vid datorn. Jonas vär här en sväng men stannade inte så länge.
Nu har jag precis kollat på PH och ska snart krypa ner i en nybäddad säng tillsammans med min älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback