Tapeter

Jag vill bli rik!!!!  Jag vill kunna ha massa pengar och handla precis det jag vill ha!!!!

Nu är jag inte ens i närheten av rik för det är man väl inte om man har 76 öre på sitt konto? ;P

Har suttit och kollat på massa möbler och jag blir såååå sugen på att köpa nya till vardagsrummet och även nya tapeter. Ljust vill jag ha det, jag vill ha vitt och svart. Vita möbler och svarta detajler. Har hittat skit snygg tapet, lite gammaldags men jag är verkligen kär i den.
Även kollat tapet till sovrummet, de ska vara en randig och på tvären. Förstår ni mig? Haha. Är ju jätte svårt att välja färger bara kan inte bestämma mig.. Har vita väggar men vilken färg skulle fonden vara????

Johan tycker inte jag är normal som vill göra om hela tiden men som sagt: Alla personer har ett beroende. ;)
Men innan jag kan göra om i vardagsrummet hur mycket jag än vill så MÅSTE jag bli rik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback