Svansen.

Magen har fått mat i sig och disken är ren. Efter maten la mig för att slappa på soffan, kollade runt om det var något på tv men verkade inte vara något bra. Johan satte sig framför datorn och efter en stund tod han en dusch, jag slumrade till en stund och det var verklinge skönt även om det bara var i 20 minuter.

Johan har gått efter mig en svans sedan han kom ut ur duschen, han är verkligen rastlös idag. Jag sa till honom att han kunde sätta sig och spela och inte tjatta på mig och det gjorde han nog mer än gärna för nu har jag inte sett röken av honom på en stund. Jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på Desperate Housewives och då passar det utmärkt att han spelar för då får jag kolla ifred. Klockan 10 ikväll är det en självklarthet att jag sitter framför tvn och i en timme kommer jag bli fast där för att sedan somna gott i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback