Söndag.

Som vanligt så har det inte hänt något under denna dagen heller, inget roligt iallafall.

Jag har städat som vanligt. Folk undrar säkert vad det är för fel på mig som städar varje dag men det är inget på mig utan på min hund som uppenbarligen snart inte kommer ha något hår kvar..
Johan har skött tvätten idag, skönt att jag slapp det. Tråkigt att behöva springa upp och ner hela tiden.
Nu är han redig och viker ihop tvätten. Haha.
Blev en enkel middag idag, potatis och fiskbullar. Riktigt barnmat. Haha.

Nu ikväll har jag och Tyson varit och åkt en sväng i bilen.
Behövde tanka och eftersom Johan bara satt och spelade tog en extra sväng. Bättre det än att gå hemma och gnälla på någon som inte lyssnar, när han spelar kan man lika gärna ställa sig mot en vägg och prata. Haha.

Snart ska jag gå och lägga mig för att försöka somna men vi sov nog lite för länge idag.
Ska även plocka ur diskmaskinen.

Imorgon ringer väckarklockan halv 10.
Behöver komma upp i tid eftersom jag ska ringa Alfa kassan, fråga hur det blir om man får några pengar eller inte. Men tror jag kommer få det men alltid bäst att höra med dem.

Imorgon kväll ska vi på bio med mamma och Bosse.
Mamma ringde förut och frågade om de fick bjuda på kinamat innan och det tackar man ju inte nej till.
Det var mest som tack eftersom jag körde dem på nyår.

Snart tisdag, ska bli så skönt att få ordning på håret.
Nu åker det bara upp i en knut eftersom min utväxt är grymt het. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback