Sömnlöshet

Och som vanligt kan man inte sova, blir snart tokig på detta!!!!
Imorgon ska jag tvinga upp mig själv klockan 9 och jag struntar i hur trött jag än är, kommer bli pigg efter några koppar kaffe. Tack och lov för att kaffe finns.

Sitter just nu och kollar tapeter. Vi har pratat om en förändring i sovrummet eftersom fondväggen sitter på fel vägg efter jag möblerat om. Vi har kvar vit tapet så det behövs inte köpas, de enda som vi behöver köpa är två rullar till fondväggen. Vi har tittat på en mörkare, brun/svart/randig, svårt att förklara men ur snygg.
Har även kollat i rutiga kokboken, så himla tjock men har hittat en massa goda recept på nyttig mat. Pengarna får gärna komma nu men är en hel vecka kvar, tyvärr.

Imorgon tänkte jag åka till tippen, slänga en massa skräp som jag har i bilen och även i datarummet. Är nog på tiden att vi gör oss av med detta nu. Haha. På em blir det promenad med Mickis och mycket mer än så har jag inte planerat, tvättdag imorgon.

På fredag kommer Fru Enheden och Herr Karlsson från Skåne, de ska sova här i en natt och sedan åka vidare mot Sälen. De båda har redan bokat upp sig för massage så nu är min fredag kväll räddad. :P


Kommentarer
Postat av: madde

du får komma förbi Nordsjö å spana imorrn, ja jobbar hela dan :-D kan du fixa ett "idrotts" rabatt häfte så får du 25% ;-)

2010-01-19 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback