Sömnlös natt utan smärta.

Det går verkligen inte att sova inatt men det är inte för att jag har ont, det går bara helt enkelt inte!

Känner mig stressad på något sätt, precis som att man MÅSTE somna. Så man kunde känna när man visste att man skulle upp till skolan men inte kunde somna. Likadant att det bara känns som jag ska göra en massa tråkiga saker imorgon men det ska jag inte, det enda jag ska göra är att tvätta, ringa KSS, städa och två arbetsintervjuver. När Johan kommer hem från jobbet ska vi iväg och handla på Maxi, jag skrev inköpslista förut och det är en hel del vi måste handla. Resten av dagen/kvällen blir det bara mys i soffan.

Satt och kollade på en massa kort förut, vilka underbara minnen och återblickar man får. Jag kom fram till hur mycket jag saknar mitt blonda hår, är ju på gång att få det tillbaka men det är ett tag kvar. Det svarta är borta men måste göra slingor 3 gånger till innan jag kan bli riktigt ljus. Har som mål att till sommaren ska jag iallafall vara blond igen och denna gången ska jag inte tröttna och färga det svart igen.

Ska alldels strax ge mig på ett nytt försök att somna. Att krypa ner brevid min älskling är det bästa som finns och för att inte prata om att somna i hans famn. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback