Som en vanlig morgon/fm.

Här har det varit en lung morgon och fm.

Johan har legat och sovit till halv 2 och jag började tjata på honom halv 12 då jag tyckte han kunde gå upp. Så här ser en vanlig morgon ut hemma hos oss när han är ledig, morgontröttare människa får man leta efter och det är tur att vi nästan bor granne med hans jobb för han går upp först 10 minuter innan han börjar.
Jag fick iallafall nog av att tjata på honom och gick in i sovrummet och sa till honom att går du inte upp nu kan du faktiskt gå till affären för jag går in och duschar om 2 minuter och ni skulle sett vilken fart han fick. Haha.

Nu har vi precis gjort oss iordning och sitter bara och väntar på att mamma och Bosse ska komma.
Vad konstigt det känns att gå på den tidiga bion men det är skönt sen när man kommer hem och klockan inte är så mycket.

Fick ett brev på posten idag, en inbjudan till dop.
Har jag berättat tidigare att jag fick en kusin i början på Oktober?!?
Hur som helst har jag aldrig träffat henne och träffar nästan aldrig min morbror heller.
När jag och Mimmi var små hade vi ofta kontakt med honom men nu mera ses vi aldrig pga en massa dumma saker han gjort. Så dumma och elaka saker så jag tänker inte ens nämna det här.
Men så idag fick vi inbjudan iallafall. Hur skulle ni ha gjort? Skulle ni gått? Är jag elak om jag inte går?

Nu ringer telefonen och det är nog mamma.
Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du ska gå för Claras skull isåfall, absolut inte för deras skull!

2010-01-04 @ 15:32:26
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback