SNÖAR DET??????

Vaknade imorse och tittade ut, insåg att det snöade, då drog jag täcket över huvudet och somnade om. Jag vill inte ha mer snö, räckte det inte med det som var? Ge mig slask, okej slask är inget vidare de heller men efter slask kommer vår och värme. Jag hoppas verkligen att denna snön som kommer nu övergår till regn för som sagt det är bara -0,4 här.

Tog mig iallafall mod och gick upp, Tyson ville gå ut.
Sedan dess har jag dammsugit och grejat, vädret är inte bara värdelöst ute utan även inne också. Snart är det dags för en varm dusch och kanske piggna till lite.
Igentligen borde man köpa en stor tavla eller något och sätta framför fönstret, helst med en fin sommardag på. Det döljer iallafall snön. :)

Dags att ta en dusch, sen lagom att börja med maten.

Måste bara berätta att Tyson har sovit i sin säng HELA natten men jag kan lova er att det tog emot igår kväll. Tur att han inte bli grinig på mig utan på Johan, jag låg tyst i sängen och lyssnade istället. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback