Snabba Cash

Det är natt och jag kan inte sova och då är allt med andra ord precis som vanligt.

Bion var bra men jag tror dock att man måste ha läst boken. Det är första filmen jag ser som man måste ha läst boken innan för att fatta allt. Johan, Malin och Micke som inte hade läst boken innan hade lite svårt att förstå vissa saker i filmen men jag som läst boken kunde förklara för dem. Annars var den helt klar se värd och även fast den var så lång blev den inte tröttsam att se på vilket är bra.

När vi kom hem från bion blev det sängen direkt, även för min del men kunde inte somna eftersom vi har en tant under som man kan tro är döv då hon har på sin tv på högsta volym, skulle vi sätta på samma kanal som hon har på skulle vi inte behöva ha något ljud. Johan kunde däremot somna dirket men jag gav upp efter en stund men ska väl strax ge det ett försök igen då hon verkar ha stängt av.

Imorgon är det städ som gäller här hemma, ska även kolla om det finns någon tvätt tid då tvättkorgen är full, lakanen tar sån stor plats. Haha. Tänkte även försöka hinna med att hälsa på farmor och farfar eftersom jag inte varit där på ett tag nu.

Och till er som läser min blogg enbart för att kunna snacka strunt om mitt privliv behöver inte läsa. Har bara en sak att säga till er och det är att ni borde växa upp och börja bete er. Ni är inga småbarn även om ni säkert gärna vill tro det.
Jag har starka funderingar på att skaffa lönsenord till min blogg då jag har insett att det inte är vissa personer som har med mitt liv och min vardag att göra längre. Till er som vill fortsätta följa och kunna läsa min blogg kan lämna ett spår efter er och då ska ni självklart få lösenordet. Men jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback