Smärtan. Ett år.

På min lista över jobbiga nätter så ligger denna på andra plats. Såhär önskar jag inte ens min värsta fiende att må. Vi gick och la oss igår och jag trodde verkligen på en natt med full sömn men den enda sömn jag fick var i 10 minuter. Johan somnade direkt och jag låg och tittade på film vi skulle somna till, jag fick fruktansvärt ont i magen och tillslut började jag skaka. Efter en stund var jag tvungen att rusa upp på toa, enbart för att spy. Jag fick otroligt ont i mina revben och spydde inte för att jag mådde dåligt utan för att jag hade ont. Att spy pga smärtan är nog det värsta av allt. Jag är envis eftersom jag vägrar åka in till sjukhuset, jag är trött på dagens sjukvård eftersom man kan få sitta där i flera timmar. Blir det värre ska jag åka in men jag funderar på om det ens kan bli värre, Johan tycker jag ska åka in och det gör även mamma men jag vill inte. Vi får se under dagen!

Idag har jag och Johan varit tillsammans i ett år. Grattis till oss.
Men det känns som mycket mycket längre eftersom jag vi känt varandra i nästan 4 år innan och iallafall i 3 av 4 år så har vi tyckt om varandra men vi visste inte om vi vågade förstöra en vänskap men en dag vann känslorna över vänskapen för oss båda och det slutade med att vi blev tillsammans och så kommer det även förbli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback