Slut på smärtan.

Nu är det riktigt längesedan jag kunde somna i tid, jag saknar att kunna för att man är trött och inte av smärtan. Jag kan vara hur trött som helst när jag lägger mig men direkt när jag lägger huvudet på kudden tar smärtan över. Ska det behöva gå så långt att man behöver sömntabletter för att slippa smärtan och kunna sova? Det kommer jag aldrig acceptera!

Imorgon ska Johan ringa och väcka mig klockan 9, han passar på när han har rast på jobbet. Finns det något bättre än att bli väckt av honom? Tror inte det! Fast att telefonen ringer kan kvitta men måste komma upp i tid eftersom jag lovat honom att ringa vårdcentralen imorgon. Nu är jag trött på att må såhär och att ha ont i magen hela tiden, Johan har tyckt hela tiden att jag ska söka för det men jag har inte velat och man kan ju undra vad jag är rädd för igentligen? Tror att det är att få höra svaret om de skulle hitta något, jag gillar inte alls sjukhus och absolut inte att sova där men vi får hoppas att det inte är något allvarligt.
Nu får det bli slut på min sömnlöshet, natten som var sov jag nästan ingenting, somnade klockan 6 på morgonen och hur normalt är det? Min vardag kommer aldrig kunna funka om jag inte gör något åt detta nu, smärtan ska fan inte få vinna över mig!

Ska krypa ner brevid mina älsklingar snart. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback