Sjukdomen håller i sig.

Idag har jag varit riktigt dåligt på att skriva något inlägg men har inte haft någon ork till något.

Jag vaknade klockan 12 idag av att Mimmi ringde och vi pratade en stund. När vi lagt på var det dags att gå ut med Tyson, den hunden har verkligen inte bråttom ut på morgonen han ligger hellre och sover. När vi kom in igen var det dags att kolla febern som då låg på 38.9 och även idag fick alvedon bli bästa vän. I väntan på att de skulle verka kröp jag ner i sängen igen och vaknade inte förens halv 4, när man är sjuk får man sova länge..

Idag har jag bytt gardiner men i köket och datarummet, även bytt ut ett par fönsterlampor och mycket mer än så har jag inte orkat. Blev helt slut av att bara göra detta. Under tiden fixade Johan maten och det fick bli enkelt, pommes och korv. När vi hade ätit la jag mig på och soffan och somnade som ett litet barn, vaknade för 10 minuter sedan då Tyson väckte mig, han lägger huvudet så gulligt på soffan när han inte får komma upp.


Har precis tagit två alvedon igen och väntar bara på att det ska hjälpa nu. Vi blev så sugna på chocklad men jag har sagt att jag inte tänker gå ut något idag eftersom jag aldrig kommer bli frisk då och just nu håller jag mig hellre inne än att får min hosta som kommer varje år och stannar i 2 månader. Så istället för att skrapa bilen och gå ut i vintern ska vi baka chokladbollar. Mumsigt det också.

Johan håller just nu på att ladda ner ett spel till sitt PS3 och självklart motorcykel spel och bil spel, så senare ska även jag bänka mig framför det. Nu kan omvärlden glömma att det får kontakt mig och speciellt mamma och Bosse, då får de veta hur jag har haft det den senaste veckan. haha. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback