Sen natt.

Det verkar som alla gått och lagt sig och varenda granne har ett mörkt fönster. Tycker dom verkar lite klena som inte är uppe och istället sover bort sina liv. Eller så gör dom helt rätt och jag helt fel, kan kanske bero på att jag sov alldels för länge idag. Men jag hoppas snart att jag träffar på John Blund, när han kommer ska jag ta två alvedon och krypa ner i sängen och jag tänker ställa klockan, det funkar inte riktigt att sova bort hela dagen. Hur dåligt jag än mår imorgon så ska jag städa lite här hemma, nu är det för skitiga golv igen men det blir så denna otäcka årstid.

Ikväll har jag grejat lite i köket. Kaffemaskinen fick en annan plats, plockade även fram min mixer (den är faktiskt snygg) och ställde den brevid radion som även den fick en ny plats och detta blev mycket bättre tyckte Johan. Annars har jag inte gjort så mycket, jag har inte varit utanför dörren idag eller bara imorrse med Tyson men då var jag bra påpälsad. Ska hålla mig inne imorgon också så kanske jag kan vara frisk till helgen iallafall. Man ska aldrig hoppats på för mycket men..

Har ni sett att det visar ett nytt nässpray på reklamen? Ett sånt borde man ha, ska tydligen hjälpa mot förkylning och nu får jag inte bli mer förkyld, har så fruktansvärt ont vid näsan. Så där som man kan få när man snyter sig för mycket.

När tror ni det ska sluta snöa? Jag hoppas på snart! Ge mig vår och värmen, vintern ställer bara till problem. Hade det inte varit vinter så hade jag inte varit sjuk heller. Helt ärligt så börjar jag nästan tro att vintern läser min blogg och inte alls är med noterna. För så fort jag skriver om den kommer det mer snö, jag har blivit sjuk och det har blivit många mer minus grader. Vad ska hända nu? Kan det ens bli värre? FÖRSVINN!

Haha kom och tänka på en rolig sak...
Jag har ganska låg humor och Bosse brukar alltid vara den enda som skrattar och sen säger han "Jag gillar Ida för hon säger precis vad hon tycker och tänker".
MEN tänk om jag skulle vara sån här, jag lovar er att ni skulle börja undra vad fan det är för fel på mig. Kan säga så konstiga saker ibland, Johan han brukar ofta skratta och säga "Du är ju fan knäpp" och jag svarar "Japp jag vet men säg inte det till någon för det är ganska känsligt och hemligt". ;D Även mamma och Mimmi brukar säga till mig "Du kan ju verkligen med precis vad som helst, du skäms inte för något" och de har så rätt jag skäms fan inte för nåt.
När jag var yngre skulle jag, mamma och Mimmi åka till pappa på kusten där han jobbade, vi åkte iallafall tåg och i Falköping går det på en utlänsk gubbe och hela tiden satt han och kollade och jag kollade tillbaka enbart för jag tänkte att han uppenbarligen skulle sluta glo då. Men istället drog gubbfan till med sitt snuskiga jävla leende och visade sina hemska fula gula tänder. Då brast det för Ida Enheden och jag frågade gubben vad fan han glodde på och jag var inte tyst utan höjde rösten ganska rejält. Mimmi och mamma kollade fundersamt på mig men insåg snart vad jag höll på med och som de två skämdes. Jag gapade på gubben en stund och vid nästan stop gick han av, när jag gapat färdigt skrattade alla i vår vagn åt det jag hade sagt.
Detta är bara en av alla sjuka saker jag gjort men jag struntar i vilket för jag trivs med mitt liv! :)


Kommentarer
Postat av: Baby Deals

I recomend this site

2011-01-20 @ 17:23:22
URL: http://baby-deals.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback