Ren och Len

Tiden bara springer iväg, sitter här och nästan somnar men snart är det dags för sängen och jag kommer somna på bara några sekunder. Tror på en natt full med sömn igen.

Låg i badet förut, hade hårinpackningen i, ansiksmasken på och läste min tidning. Skönt att kunna slappna av på det sättet. Håret är lent, rent och underbart. Ansiktet är rent, mjukt och fantastiskt. Jag gillar det verkligen.
När jag torkade mig efter badet såg jag tre stora blåmärken i armvecket efter alla stick de gjorde på vårdcentralen, kanske inte är så konstigt att jag är öm i armen. Blåmärken såg inte helt normala ut men det ger väl med sig.

Imorgon ringer klockan vid 8, telefonentiden på KSS vara bara mellan 8 och 9 och en tid måste jag få. Ska även på arbetsintervjuv imorgon, eller föresten så ska jag på två stycken. De ringde förut från ett annat ställe och undrade om jag fortfarande var intresserad, skönt att det händer något men sen gäller det att även få dem också. Vore underbart med ett jobb igen.



Kommentarer
Postat av: Abdullahidunn

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 16:33:17
URL: http://abdullahidunn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback