Promenad och Massage

Jag och Mickis tog oss en promenad förut, det var verkligen skönt men man tar dubbelt så många steg på vintern kom vi på. När man tar två framåt åker man tillbaka ett pga snön. Medans vi var ute och gick passade Nicklas på att gå till Johan, vi möte dem i dörren när vi kom hem då de skulle ut med Tyson.



Vi har inte gjort så mycket mer ikväll. Jag har tryckt ut Johan´s knut han hade i ryggen, han får så fruktansvärt ont av dem och ännu ondare när jag ska trycka ut dem men nu är det bättre. Han beställde även att bli kliad på ryggen och lite massage så det fick han och efter det blev de Nicklas tur för massage. Jag får skylla mig själv som valde de som fördjupning på Komvux, var sjukt längesedan jag masserade nu men har tagit fram boken igen. När jag läste och var tvungen att plugga till prov var det Mimmi eller mamma som fick bli försöks kaniner, tror jag ska köpa hem massage olja och börja igen. Nu kan jag ju bara förvänta mig att mamma och Mimmi ringer och bokar upp sig. Haha.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fru Enheden och Herr Karlsson bokar upp sig på fredagkväll, tack!

2010-01-18 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback