Precis kommit hem.

Mina två senaste inlägg var inte så värda direkt men jag skulle pröva om man även kunde lägga upp bilder från telefonen i bloggen, skriva blogg från mobilen har jag gjort tidigare men inte lagt upp bilder där igenom och se så bra det funkade.

Nu har jag precis kommit hem igen. Har varit i stan och hämtat upp mamma, Bosse, Benny och Berit.
De hade haft det väldigt trevligt och det märktes tydligt på Benny. Haha.
Släppte av mamma och Bosse hemma hos dem, jag ska ha deras bil tills imorgon då jag och Johan ska upp dit på middag. Skönt att slippa laga mat. Haha.

Johan har gått över till Chim en sväng.
Det var meningen att han skulle komma hit först men eftersom jag skulle gå och lägga mig så hamnade de hemma hos honom. Är ganska jobbigt att försöka sova när de sitter och spelar, dels för att ljudet är ganska högt och sen kan de bli ganska förbannad om det går dåligt. Haha.

Jag och Tyson ska snart krypa ner i sängen och sova.
Men först måste jag väcka honom eftersom han redan har somnat i fåtöljen, sötnosen min.

Imorgon vet jag inte vad som händer mer än att vi ska äta hemma med mamma och Bosse.
Jag ska iallafall ringa Mimmi, vi har inte pratat något idag och annars brukar vi prata iallafall 3 gånger om dagen.

Godnatt fina du. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback