Pizza

Har tagit en varm skön dusch, passade på att även göra hårinpackning. Hårinpackningen fick sitta i medans jag gjorde ett fotbad och filade fötterna, nu känns det som två så bebis fötter och håret är lent och skönt.
Under tiden som jag hade "mig själv tid" grejade Johan med min dator, ladda hem antivirus program och tog bort en massa onödig skit, sånt som bara tar stor plats och inte alls behövs.
När vi var klara med båda sakerna ringde vi och beställde pizza, massa gott var det och jag var sugen på det redan igår och idag fick jag det äntligen. Nu sitter jag och hoppas på att det inte ska bli strömavbrott, de varnade för de på lokalnyheterna tidigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback