Papper Papper Papper

Jag blir bara så himla trött på ALLA miljoner papper man behöver hålla koll på!!!!!!
Ge mig ett jobb så att jag slipper skiten, ska det behöva vara såhär bara för att man är arbetslös????
Sitter och kollar igenom min papper nu som ni säkert förstod, behöver ha koll på dom eftersom jag ska till arbetsförmedlingen imorgon på möte. Man söker och söker men det händer då inget men tycker att de snart borde göra det för nu är jag trött på att bara gå hemma. Kan tycka att man har en utbildning för ingenting.

Strax ska jag springa ner i tvättstugan och efter det får de bli 30 minuter på crosstrainern.
Börja med maten tidigt idag måste jag också göra, ska bli köttfärslimpa och den måste vara inne i ugnen 45 minuter. Skönt att den klarar sig själv så man slipper passa upp hela tiden. Tänkte även plocka fram dammsugaren, detta jävla väder drar in så mycket skit.

Fick ett samtal igår och på måndag ska jag på arbetsintervjuv, jobbet är som personlig assistent och det är ju precis vad jag vill. Det lät lovande men man ska aldrig vara säker och ta ut något i förskott men jag hoppas verkligen att det kan bli något eftersom det verkar vara ett kanonjobb. Kvällstid var det och det passar perfekt då vi slipper massa krångel med Tyson och vem som ska gå ut med honom och att han även slipper vara själv. Sen var det även lediga helger vilket är otroligt skönt men självklart kunde de även bli det men någon gång ibland skadar ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback