På tok försent.

Nu har jag vaknat till liv igen, det igentligen en stor skam för mig att vakna såhär pass sent men jag har dock inte sovit inatt så jag får skylla på helt enkelt. Även Tyson var trött imorse och har inte väckt mig, bra hund han är. Vaknade vid 10 första gången då Mimmi ringde, hon ville dela med sig av alla sina planer och självklart lyssnade jag men svårt att säga hur man själv tycker. Nu ska jag inte säga för mycket då jag ser på hennes blogg att hon är hemlig med detta. Efter vårt samtal gick jag och la mig igen men drömde verkligen konstigt. Usch.

Snart ska jag springa ner i tvättstugan, den är våran idag och vi ska få rena och fina kläder. Jag har verkligen inget att ha på mig nu, sånt är jobbigt eller hur. När jag får pengar ska jag in till stan och shoppa lite nya tröjor för det behövs verkligen, alla mina är tok förstora.

Efter tvättstugan ska jag ta en skön och lång dusch och göra inpackning. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback