ONT!!!!!!!!!!!!

Nu är Paradise Hotel slut och jag längtar redan tills imorgon kväll klockan 10. Fy fan vilket underbart avsnitt det kommer bli, en av deltagarna som jag höll på fick åka hem men imorgon är hon tillbaka. Jag vet att det igentligen är värsta skiten, Johan påminner mig varje dag men jag har följt alla säsonger innan och kunde därför inte svika det nu. I slutet börjar det hända grejor och det är precis vad det gör nu.

Jag har grymt ont i magen och skulle helst av allt bara vilja lägga mig på golvet och skrika rakt ut men jag låter bli. Johan har gått och lagt sig och jag låter bli att väcka honom eftersom jag vet hur svårt han har att somna efter att han vaknat, han behöver denna nattens sömn eftersom han knappt sov något alls natten som var. Helst av allt vill jag ringa mamma men hon och Bosse sover eftersom de ska upp och jobba imorgon.

Helt enkelt får jag stå ut men det kommer inte bli en natt med mycket sömn, tror dessvärre att jag kommer få spendera den på toalett golvet, känner hela tiden att min spya är på väg upp men jag avstår eftersom det värsta som finns i mina ögon är att spy. Blir det mycket värre kankse jag blir illa tvungen att väcka Johan vare sig jag vill eller inte men jag ska försöka att verkligen inte göra det. Ligger just just nu i forsterställning i soffan och kvider, försöker tänka på annat vilket tyvärr inte går så bra. Ställer jag mig upp och ska gå får jag gå som en krokig 90åring gammal tant.
Min mage krånglar nästan jämt, har haft ont i den i ca ett halvår snart men inte såhär och nu verkar det bara bli värre och värre.  :(


Kommentarer
Postat av: madde

ja gillar oxå paradise hehe.. kanske d ä magkatarr du har? testa då Zantac bruz från apoteket!

2010-01-12 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback