Ont igen

Så jäkla ont i magen just nu. Jag hoppas verkligen att de hittar felet när de ska göra gastroskopi, vill inte må såhär längre.

Vi har iallafall fått mat i magen och jag fick ner ytterst lite.
Mimmi ringde för en stund och sa att de snart skulle åka, Henrik var bara tvungen att duscha först. Men innan de kommer hit ska de upp till mamma och Bosse som ska vara hundvakt åt Alice men bara tills på torsdag då de åker till Thailand, under resten av tiden får hon bo hos farmor och farfar.

Jag tänkte snart lägga mig i soffan och blunda en stund, mysa med Tyson som är lite små ilsk på mig idag. Stackaren har fått göra det värsta han vet idag, duscha men sånt behövs också. Hihi.

Mamma & Tyson myser. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback