Omperazol

Ännu en natt utan sömn, var jätte trött när jag gick och la mig och trodde jag skulle få en natt med sömn men så fel jag hade. Magen satte igång så fort jag la mig ner och självklart började jag må illa. Har nu tagit en Omperazol och troligen ska det hjälpa, ska därför vänta en halvtimme med att sova. Johan har också jätte svårt att somna men han måste eftersom han ska upp och jobba om några timmar, han känner sig mest tvingad. Sånt är det värsta som finns att inte kunna sova men man måste eftersom man har en hel arbetsdag framför sig.



 

Johan´s chef ringde tidigare idag och berätta att innertaket på deras jobb hade rasat in och ville meddela att han skulle ta med sig varma kläder imorgon. Vilket sätt, tänk om det är 16 minus imorgon ska de då stå och jobba i det. Antagligen ska de jobba skift vilket kommer betyda att han börjar halv 2 på dagen och slutar halv 11 på kvällen men det får vi reda på imorgon. Johan tycker det är bra eftersom han är så morgon trött och det stämmer verkligen men det kommer bli konstigt att han inte är hemma på kvällarna.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback