ÖB

Blev en del inhandlat på ÖB, det mesta var skurmedel och annat bra att ha. Nicklas och Mickis var med oss där och även de köpte lite små saker.

När vi kom hem började jag flytta runt på gardinerna här hemma, vi hade ett par vita i sovrummet men det är alldels för ljust när vi ska sova. De gammla svarta som man även kan dra för åkte upp igen, de turkosa hamnade i datarummet, de vita i hallen och de svarta som var i hallen innan hamnade i köket. Nu blev det perfekt i alla rum, någon dag får de blir Hem och Hobby då jag behöver lite nya krukor till våra fönster fast igentligen behövs det inte men kul med en förändring.

Johan fixade maten förut, pressad potatis och kött bjöds det på idag. Mums.
Efter maten blev vi båda jätte trötta, Johan har suttit i soffan och kollat på tv och jag hamnade vid datorn.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och få lite massage. Ja det fanns fem olika massage strålar på den nya och jag måste pröva alla. Haha. Efter duschen är det dags för sängen, jag är så himla trött idag och skulle kunna somna på en sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback