Ny hårfärg Konstig kortläsare Stränga ord från mamma

Kom hem för en stund sen och inte alls trött längre. Kommer sov underbart inatt.
Jag blev jätte nöjd med håret även om det inte blev några blonda slingor, istället blev det brun/röda.
De blonda ska jag vänta med pga att jag trivdes med denna färgen redan vid första ögonblicket.
Det är verkligen jätte skönt att ha blivit av med mitt svarta hår, den sista tiden trivdes jag inte alls med det men som mamma brukar säga: "Nu vet du det tills nästa gång då".
Jag har kvar mitt långa hår för nu är det den perfekta längde, däremot klippte jag upp en del och även min lugg fick sig en omgång. Jag fortsätter med snelugg ett tag till.
Johan tyckte det var jätte fint men var nog mest glad över att jag inte blev blond, han tycker jag ska vara mörk och helst av allt svart. Haha. Tur jag bestämmer över mitt egna hår. :)
Dock är detta en ganska mörk bild:



Sen jag kom hem har jag hållt på och grejat. Fick en kortläsare till min internetbank på posten idag och jag gillar det inte alls, jag tycker min kodbricka var mycket bättre. Så mycket man ska komma ihåg med den ny, en kod med 6 siffror och hur lätt är det är att komma ihåg då? Man kunde även logga in med antigen USB eller utan USB, undra omd de någon gång funderat på att bara ha ett inloggningssätt?!?



Min mamma har börjat läsa min blogg. Nu får jag tänka mig för vad jag skriver. ;)
Skämt och sido har som sagt inget att dölja för henne ändå, vi pratar om ALLT.
Det jag ville komma fram till var att hon hade läst om mig och mina vantar så när jag var hemma hos henne förut skickade hon med mig två par fingervantar och ville även ge mitt ett par till. Och med sträng order från henne så skulle jag inte slarva bort dem nu. Jag lovade och ska nu lägga dem på ett säkert ställe där jag vet att jag har dem, kanske i skorna varje gång jag tar av mig dem. haha.

Nu ska jag lura med Johan till affären för fick precis ett sms om att mitt ellos paket har kommit.
Nu vankas det nya gardiner på Industrigatan, bilder kommer senare.
Min mage har även börjat skrika efter mat så när vi kommer hem ska jag laga köttfärssås, enkelt och snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback